loading...

چاپ بنر فوري سام

مركز تخصصي چاپ بنر تهران

بازدید : 1433
11 زمان : 1399:2

چاپ بنر را مي‌توان مهم‌ترين مديا در گروه چاپ فضاي خارجي به شمار آورد كه براي انواع تبليغات، به خصوص معرفي شركت‌ها، محصولات و خدمات، به كار مي‌رود.

در چاپ بنر به دليل آنكه سطح كار در معرض هواي بيروني است، مقاومت مدياي چاپ و جوهر، در مقابل باد، آب، رطوبت، نور خورشيد و ساير عوامل محيطي اهميت بسزايي دارد.

چاپ بنر تهران مي تواند براي طيف وسيعي از اهداف مورد استفاده قرار گيرد.

بنر متريالي از جنس pvc است كه عموماً در قطع عريض (width format) چاپ مي‌شود كاربردهاي بنر طيف وسيعي را، از استفاده در يك تابلوي تبليغاتي براي يك كسب و كار كوچك گرفته تا تابلوهاي تبليغاتي در مراكز تجاري، فضاهاي نمايشگاهي، بيلبوردها و يا حتي يك پيام ترحيم، شامل مي شود.

چاپ بنر را مي‌توان مهم‌ترين مديا در گروه چاپ فضاي خارجي به شمار آورد كه براي انواع تبليغات، به خصوص معرفي شركت‌ها، محصولات و خدمات، به كار مي‌رود.

در چاپ بنر به دليل آنكه سطح كار در معرض هواي بيروني است، مقاومت مدياي چاپ و جوهر، در مقابل باد، آب، رطوبت، نور خورشيد و ساير عوامل محيطي اهميت بسزايي دارد.

چاپ بنر تهران مي تواند براي طيف وسيعي از اهداف مورد استفاده قرار گيرد.

بنر متريالي از جنس pvc است كه عموماً در قطع عريض (width format) چاپ مي‌شود كاربردهاي بنر طيف وسيعي را، از استفاده در يك تابلوي تبليغاتي براي يك كسب و كار كوچك گرفته تا تابلوهاي تبليغاتي در مراكز تجاري، فضاهاي نمايشگاهي، بيلبوردها و يا حتي يك پيام ترحيم، شامل مي شود.

براي اينكه يك چاپ متفاوت داشته باشيم بايد از دستگاه هاي پيشرفته چاپ استفاده كنيم زيرا كيفيت كار و رزولوشن آن براي ما بسيار پر اهميت است در خانه طراحان سام ما اين امكان را به مشتري ميدهيم كه براي سفارش چاپ بنر در شكل ها ,رنگ ها و عرض هاي مختلف به صورت آنلاين و حضوري اقدام كند.

چاپ بنر فوري

چاپ بنر فوري به عنوان يك آگهي تبليغاتي و يا براي استفاده در مراسم هاي خاص بسيار كاربرد دارد، اما همانند ديگر محصولات موجود در بازار افراد به دنبال چاپ بنرهاي ارزان هستند و اولين چيزي كه در مورد بنرها به ذهنشان خطور مي كند قيمت آن بنر است.

تقريبا براي هر رويدادي كه شركت شما ميزباني و يا در آن شركت مي كند، يك بنر سفارشي مي تواند به انتشار و انتقال پيام بازاريابي و معرفي محصولات يا خدمات شما كمك كند.

بنرها در جنس، سايز و ابعاد مختلفي وجود دارند كه شما مي توانيد با توجه به نوع مراسم و فضاي تعبيه شده بهترين انتخاب را داشته باشيد.

يك بنر فوري در سايز بزرگ براي استفاده در يك اجلاس و يا جشنواره ، و يك بنر متوسط ، براي جلب توجه مخاطبان به يك محصول جديد در فروشگاه شما، ايده آل است.

شركت هاي چاپي عموما ليستي از قيمت پارچه هاي مصرفي، رنگ و ... را با قيمت آن ها در اختيار شما قرار مي دهند و به شما گزينه هاي انتخابي را مي دهند تا با توجه به بودجه در نظر گرفته شده بنر خود را انتخاب كنيد. حتي مي توانيد از چاپ بنر فوري استفاده كنيد كه مسلما بر روي قيمت نهايي بنر تاثيرگذار خواهد بود.

چاپ بنر ارزان

چاپ بنر ارزان هنگامي براي افراد حائز اهميت است كه در زمان كوتاهي به چاپ برسند. هنگام چاپ بنر و با توجه به اينكه اكثر بنرها در محيط هايي با فضاي باز هستند، مقاومت متريال استفاده شده براي چاپ و مقاومت آن ها در برابر باد، باران، رطوبت و ... بسيار مهم و حائز اهميت است.

بنرها عمدتا از جنس PVC هستند كه در اندازه دلخواه شما به چاپ مي رسند و براي اهداف بسيار گوناگوني مورد استفاده قرار مي گيرند.

استفاده از دستگاه هايي كه داراي تكنولوژي هاي چاپ جديد هستند باعث مي شود تا يك بنر با كيفيت و با رزولوشن بالا داشته باشيد. در واقع اگر در چاپ بنر ارزان از دستگاه هايي استفاده شود كه داراي كيفيت بالا و تكنولوژي هاي جديد باشند، بنر شما نيز با كيفيت بسير بالاتري به چاپ خواهد رسيد.

البته بايد در نظر داشته باشيد كه هرچه قيمت بيشتري را صرف چاپ بنر خود كنيد، مطمئنا از كيفيت بالاتري نيز برخوردار خواهد بود. مخصوصا اگر مي خواهيد بنر مورد نظرتان را در محيط بيرون نصب كنيد بايد از بنرهاي با كيفيت بالاتر استفاده كنيد، چرا كه با هر باد و باراني ممكن است بنر شما پاره شوند و يا كيفيت خود را از دست بدهند. اما اين به اين معنا نيست كه بنر هاي ارزان بي كيفيت هستند.

چاپ بنر تسليت

براي چاپ بنر تسليت بهتر است ابتدا سطح توقعمان را از بنر مورد نظرمان مشخص كنيم. به عنوان مثال بنرهايي كه به مدت كمتري مورد نياز هستند مانند بنر هاي حجاج و يا قهرمانان و يا بنرهاي تسليت كه تنها يك هفته ممكن است بر روي محلي نصب باشد، مي تواند ارزان تر باشند، و به همين صورت بنرهايي كه براي مدت طولاني بايد در معرض ديد همگان قرار گيرد از بنرهايي كه داراي كيفيت بالاتر و قيمت نسبتا بالاتري هستند استفاده شود. تمام اين موارد كاملا به نظر و سليقه شما بستگي دارد.

جوهرهاي مورد استفاده در چاپ بنر

چاپ بنر به دليل مجاورت در هواي آزاد ويژگي هايي دارد. جوهر هاي مطلوب براي چاپ بنر سالونت ‏‎(SOLVENT) ‎‏ ‏ميلد سالونت‎ (MILD SOLVENT) ‎‏ اكو سالونت‎(ECO-SOLVENT) ‎‏ و يو وي ‏‎(UV)‎‏ است خاصيت عمده اين ‏جوهرها ثبات و عدم افت رنگ در مقابل نور آفتاب و عوامل محيطي است و كيفيت اوليه بنر شما در طول مدت استفاده حفظ خواهد شد.‎

تراكم بالاتر سبب استحكام بيشتر مي‌گردد. در مجموع هر چه تراكم و وزن بنر بيشتر باشد مقاومت كششي و مقاومت در ‏برابر پارگي بنر بيشتر مي‌شود. از بنرهاي داراي وزن و تراكم بالاتر در مواردي كه مقاومت و استحكام در برابر باد و ‏كشش اهميت بيشتري دارد استفاده مي‌شود‎. ‎

نوع دستگاه چاپ بنر

نوع دستگاه چاپ بنر در بالا بردن كيفيت چاپ نقش بسيار مهمي دارد، به اين معني كه اگر شما براي چاپ خود از بنر ‏مرغوب استفاده كنيد ولي دستگاهي كه با آن چاپ مي‌كنيد داراي كيفيت پايين چاپ باشد، كار شما از كيفيت بالايي برخوردار ‏نخواهد بود. اين مجموعه با بهره‌گيري از ماشين‌آلات و دستگاه‌هاي متنوع و به‌روز، امكان چاپ بنر را، با بهترين كيفيت ‏وضوح و رنگ، در اختيار شما قرار مي‌دهد.‏‎

واحد وزني بنر، گرماژ، بين ‏‎7‎‏ اونس تا 13 اونس تنوع دارد و جزو عوامل تأثيرگذار بر مقاومت بنر است. بنر 8 اونس (با ‏تراكم ضعيف) به دليل نازكي داراي كاربردهاي خاص، مثل اطلاع‌رساني و اعلاميه‌هاي مناسبتي و موقت است. به‌طوركلي ‏براي كاربردهاي كوتاه‌مدت، بنرهاي 8 و 10 اونس و براي كاربردهاي با ماندگاري بيشتر و بلندمدت، مثل تابلو سردر ‏فروشگاه‌ها، از بنرهاي 13 و 15 اونس استفاده مي‌شود (انواع بنرها، با تراكم‌ها و وزن‌هاي مختلف، به فراخور كاربرد، در ‏مجموعه موجود و مورد استفاده است).‏

چاپ بنر تبليغاتي

چاپ بنر تبليغاتي براي استفاده در فضاي داخلي و فضاي خارجي ساخته شده اند .به راحتي مي توانيد براي تبليغات در فضاي خارجي از بنر با كيفيت و مقاوم استفاده نماييد و براي فضاي داخلي از بنري با بافت هاي ريز.

بنرهاي تبليغاتي مي توانند از طرق مختلفي آويزان شوند كه به شما اين امكان را مي دهند تا با توجه به فضا از طرح عمودي و يا افقي استفاده نمائيد و به زييايي بصري و تاثيرگذاري پيامتان بيافزاييد.
چاپ بنر تبليغاتي در عصر امروز يكي از بهترين ابزارها براي كارهاي تبليغاتي شركت ها و معرفي محصولاتشان است كه انواع متفاوتي بسته به سليقه و صنف شغلي افراد دارد.

بنر را ميتوان بعنوان يك پرچم يا قطعه اي از پارچه در نظر گرفت كه داراي نماد,لوگو,شعار يا يك پيام است يك پرچم طراحي شده كه معمولا به شكل مربع يا مستطيل است همچنين يك قطعه نوار پارچه اي كه يك اسم ,شعار يا پيام بازاريابي ديگر را در برميگيرد تشكيل ميشود.

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 2

درباره ما
موضوعات
لینک دوستان
آمار سایت
  • کل مطالب : 33
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 3
  • بازدید امروز : 118
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 1
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 211
  • بازدید ماه : 1759
  • بازدید سال : 10827
  • بازدید کلی : 2681765
  • <
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    کدهای اختصاصی