loading...

چاپ بنر فوري سام

مركز تخصصي چاپ بنر تهران

بازدید : 484
دوشنبه 1 آذر 1400 زمان : 2:40

پلکسی گلاس نوعی اکریلیک شفاف است. اغلب به جای شیشه استفاده می شود. ما از پلکسی گلاس / اکریلیک به دلیل نتایج برتری که هنگام چاپ بر روی این رسانه می دهد استفاده می کنیم.

چیزی که معمولاً از آن به عنوان "پلکسی گلاس" یاد می شود در واقع یک برند اکریلیک است و امروزه با نام های مختلفی از جمله آکریلیت، لوسیت و پرسپکس به فروش می رسد. با توجه به استانداردهای بالای ما، ما اصرار داریم که فقط از بهترین محصولات پلکسی موجود استفاده کنیم.

ما شما را تشویق می کنیم که آن را امتحان کنید زیرا جایگزینی عالی برای چاپ بوم است. می خواهید در مورد دلایل انتخاب پلکسی گلاس یعنی اکریلیک بیشتر بدانید. این پست وبلاگ را بررسی کنید: تفاوت بین چاپ اکریلیک نصب شده روی عکس و چاپ مستقیم اکریلیک دیجیتال چیست؟

مراحل چاپ روی پلکسی را در ویدئوی زیز می توانید مشاهده نمائید:

https://youtu.be/3ZW7kIaD1gM

بازدید : 697
شنبه 23 اسفند 1399 زمان : 2:12

چاپ وینیل چاپی با سایز بزرگ ، تمام رنگی را می توان به صورت ورقه ای یا برش شکل ارائه داد. چاپ وینیل یک راه حل انعطاف پذیر با کیفیت بالا برای تزئین ماشین ها ، ساختمان ها و پنجره ها ، چه در داخل و چه در خارج ارائه می دهد.

چاپ دیجیتال وینیل چاپی با سایز بزرگ ، تمام رنگی را می توان به صورت ورقه ای یا برش شکل ارائه داد. مورد استفاده برای همه موارد ، از بنرهای وینیل و پی وی سی ، تا روکش های اتومبیل ، دیوار پوش ها و نمایشگرهای نمایشگاهی. چاپ وینیل یک راه حل انعطاف پذیر با کیفیت بالا برای تزئین ماشین ها ، ساختمان ها و پنجره ها ، چه در داخل و چه در خارج ارائه می دهد.

چاپ وینیل برای چه موارد دیگری استفاده می شود و مزایای آن نسبت به سایر گزینه های چاپ چیست؟

موارد استفاده از چاپ وینیل

وسایل نقلیه فضای تبلیغاتی کاملی هستند و با کمک بسته بندی وینیل می توانند به بیلبوردهای قابل حمل تبدیل شوند. جای تعجب نیست که بسیاری از مشاغل انتخاب ناوگان ون ، اتومبیل ، موتور یا قایق خود را با علامت های تجاری رنگارنگ و تبلیغاتی برای شرکت و خدمات آن انجام دهند. تولید بسته بندی اتومبیل به لطف چاپگرهای بزرگ مانند HP Latex 310 آسان است و هنگام نصب ، به راحتی و بدون دردسر به سطح خودرو می چسبند.

از گرافیک وینیل در فروشگاه های خرده فروشی برای تزئین فضای داخلی مغازه نیز استفاده می شود. آنها خلاقانه ، چشم نواز هستند و به ویژه هنگام تزئین نمایشگرهای پنجره ، فرصت های تجاری خوبی را ارائه می دهند. بسته بندی پنجره های وینیل واقعاً می تواند به ورود مشتری به فروشگاه کمک کند ، زیرا پایان کار فوق العاده چشمگیر به نظر می رسد. اندازه نیز مسئله ای نیست ، زیرا صفحات کوچکتر را می توان به طور یکپارچه در کنار هم قرار داد.

در انتهای کوچکتر مقیاس چاپ وینیل ، سایر موارد معروف شامل بنرهایی مانند آگهی های غلتکی ، استندهای نمایشگاهی و تابلوهای بزرگ وینیل است. اینها ضد آب و با دوام هستند ، تابلوهای داخلی یا خارجی را با هزینه کم ارائه می دهند.


مزایای چاپ وینیل

گذشته از طیف گسترده ای از کاربردهای آن ، دلایل بیشتری وجود دارد که باعث می شود مشاغل به طور فزاینده از مواد چاپ شده با وینیل استفاده کنند.

آنها برای ماندگاری طراحی شده اند - چاپ وینیل از جوهرهای با دوام ، ضد آب و ضد خراش استفاده می کند ، به این معنی که برای ایجاد طیف وسیعی از علامت های داخلی و خارجی عالی است. مواد وینیل قادر به تحمل همه چیز هستند ، از گرما و آفتاب گرفته تا هوای سرد و مرطوب ، و آنها را به یک سرمایه گذاری مناسب تبدیل می کند.
آنها مقرون به صرفه هستند - اگر می خواهید آگهی ها ، علائم چاپی یا بسته بندی شده با وینیل را به مشتریان خود ارائه دهید ، باید بدانید که سود معقولی خواهید داشت. چاپ وینیل بسیار مقرون به صرفه است ، به طوری که مشاغل از هر اندازه قادر به خرید مواد بازاریابی وینیل هستند - فقط مطمئن شوید که کارآمدترین چاپگر ممکن را خریداری کرده اید.
کیفیت شگفت انگیز است - فناوری چاپ دیجیتال به این معنی است که هر محصول وینیل حرفه ای ، رنگارنگ و با کیفیت به نظر می رسد. تصاویر با کیفیت عکس با سهولت چاپ می شوند ، که مطمئناً جلب توجه بزرگی برای مشتریان شما خواهد بود.

تغییرات در صنعت

صنعت چاپ در 20 سال گذشته با پیشرفت در فناوری ، گزینه ها و قابلیت های چاپی بیش از هر زمان دیگری را تجربه کرده است. در بیشتر موارد ، چاپ وینیل دیجیتال اکنون جایگزین چاپ روی صفحه شده است و چاپ با فرمت گسترده نیز به جریان اصلی درآمده است ، زیرا دیگر این فرآیند پرهزینه و پیچیده قبلی نیست.

جیمز دیکن از Bigger Stickers توضیح داد که در روزهای اولیه ، هزینه چاپگرهای بزرگ می تواند حدود 250،000 پوند باشد.

"اکنون ، یک ماشین سطح ابتدایی می تواند به 10،000 پوند هم نرسد و باعث می شود چاپ بسیار در دسترس تر باشد"

پیشرفت در سرعت و وضوح زمینه های بازی را مساوی کرده و حتی تا مغازه ها و مشاغل کوچک نیز چاپ را آغاز کرده است. دنیای تجهیزات چاپ دیجیتال اکنون در دسترس همه است.

جیمز ادامه داد: در حال حاضر اکثر تابلوهای تبلیغاتی دارای چاپگر با فرم بزرگ هستند و مشتریان حق انتخاب بیشتری را دارند که به آن مراجعه می کنند. این امر منجر به این شده است که شرکت های بسته بندی تجربه بهتری از مشتری را ارائه دهند و به سایر محصولات لوازم آرایشی خودرو تنوع دهند.

با این پیشرفت ها ، چاپ وینیل فراتر از قلمرو حروف بزرگ و تصاویر اساسی کلیپ آرت ، ارائه راه حل های باورنکردنی ، خلاقانه و با وضوح بالا برای انواع تابلوها. وقتی نوبت به بسته بندی اتومبیل می رسد ، کربن های وینیلی بافت دار ، فولاد ضد زنگ ، کروم و سایر جلوه های برجسته ، امکانات و خدمات ارائه شده توسط شرکت ها را گسترش داده اند.

وی گفت: "چاپ دیجیتال ، به دلیل مقرون به صرفه بودن ، اکنون نه تنها برای تزئین وسایل نقلیه فقط برای اهداف تبلیغاتی بلکه فقط برای تزئینات استفاده می شود." "اکنون رنگ های بیشتری نسبت به 20 سال پیش به همراه عرض های گسترده تر در دسترس هستند. اکنون رسانه ای با عرض 1600 میلی متر و بیشتر برای بسته بندی در دسترس است. "همه این بدان معنی است که چاپ بنرها ، علائم و بسته بندی های حرفه ای اکنون نه تنها بدون دردسر بلکه در صورت تولید با تجهیزات مناسب ارزان نیز نیست.

اگر می خواهید اطلاعات بیشتری در مورد چاپ وینیل داشته باشید یا می خواهید بدانید کدام چاپگر با اندازه بزرگ متناسب با نیاز شماست ، لطفاً امروز با ما تماس بگیرید - ما همیشه خوشحال می شویم که به شما کمک کنیم.

بازدید : 1152
دوشنبه 13 مرداد 1399 زمان : 17:56

چاپ فوم برد ، بهترین انتخاب برای آراستن نمایشگاه شما

فوم پیروزی , شایسته ترین تعیین برای آرایش کردن نمایشگاه شما

معمولا در استعمال از ابزارهای تبلیغاتی و تزئینی می بایست به جنبه های متفاوت یک مال اعتنا کرد . وقتی که شما در حالا تزئین دیوارهای نمایشگاه موقت خویش هستیپاک کردن تصویر شاخص درپی یک تابلو برای به نمایش گذاشتن تصویر دلخواه از فرآورده یا این که سرویس ها خویش می باشید و طبیعتا چاپ پذیری عالی , سایز , بها , کیفیت , وزن , ایستادگی , زمان مهیا شدن و … از مواقعی است که‌این تابلو می بایست به خیر رعایت نماید . اکنون با این تفاسیر دوست دارید بدانید که چه محصولی را می توان پیدا کرد که تمام این مشخصات را داشته باشد ؟! نیاز به جست و جو نیست و ما به شما استعمال از فوم پیروزی ( foam board ) را توصیه میکنیم .

فوم موفقیت ( foam board ) چه می‌باشد ؟

چاپ فوم برد

فوم موفقیت یک شاسی یا این که تابلو از کالا پلی استایرن می‌باشد و به صورت شیت ایجاد می شود که اصلی ترین سایز آن ۲۴۴*۱۲۲ میباشد ; این متریال در ضخامت های ۵ و ۱۰ میل ایجاد می شود و به دو صورت بی آلایش و پشت چسبدار ساخت می شود .

بازدید : 1977
11 زمان : 1399:2

ساخت تابلو لايت باكس تبليغاتي

طريقه ي ساخت لايت باكس در بالا همانند ديگر مثال هاي خويش به صورت باكس است كه تشكيل‌شده و تراز رويي آن با طرح مدنظر برش مي‌خورد . حروف و يا اين كه لوگو برش خورده با حد فاصل يك پلكسي كه روشنايي را از خويش عبود مي‌دهد بر روي تراز برش خورده مي چسبد . در اين صورت قسمت هاي برش خورده و پر رنگ به صورت بك لايت ( نوروفروغ ازپشت ) قرار ميگيرند . اين شيوه قرارگيري فروغ و روشنايي , حدفاصلي در بين طرح و مسئله ساخت كرده و جذابيت بصري ويژه اي داراست . همين طور اين دسته لايت باكسها به مشترياني توصيه مي شود كه طرح و سايز فعاليت آن ها در گير محدوديت بوده و ضخامت خودكار كافي براي شغل هاي ديگر ادغام شده با نور و روشنايي را ندارند .

لايت باكس بك ليت

lightbox printing

بازدید : 1896
11 زمان : 1399:2

قابليت‌هاي لايت ‌باكس‌ها

لايت‌ باكس‌ها نسبت به تابلوهاي تبليغاتي ديگر داراي خصوصيات و قابليت‌هايي هستند كه آن‌ها را منحصر به فرد كرده است.

_ كيفيت بالا، دوام و عمر طولاني

_ قابليت جايگزيني تبليغات داخل تابلو به آساني

_ استحكام و قدرت بالا اين تابلو با توجه به استفاده از آلومينيوم در طراحي آن

_ از لحاظ اقتصادي كم مصرف و مقرون به صرفه هستند.

_ مصرف كمتر انرژي نسبت به ساير روش‌ها

_ سبك وزن بودن تابلو به دليل قالب آلومينيومي

_ نور به طور يكدست و كامل در همه قسمت‌هاي تابلو پخش مي‌شود.

_ امكان حمل و نقل آسان لايت ‌باكس و نصب آن در محل مورد نظر

_ ضخامت و قطر كم تابلو لايت باكس

_ امكان استفاده از لايت‌ باكس به شكل ديواري يا آويزان

ويژگي‌هاي لايت ‌باكس

به علت نوع متريال به كار رفته در لايت ‌باكس‌ها و همينطور كيفيت چاپ و از همه مهمتر نور بك ‌لايت كه از پشت صفحه تابيده مي‌شود و به آن جلوه ويژه‌اي مي‌دهد، اين نوع تابلوهاي تبليغاتي داراي محبوبيت ويژه‌اي هستند و طرفداران زيادي دارند.

يكي از بهترين و موثرترين روش‌هاي تبليغات در فروشگاه‌هاي بزرگ، سوپرماركت‌ها، نمايشگاه‌ها ، مراكز تجاري، سينماها، پارك‌ها و خيابان‌ها و معابر، لايت‌ باكس‌هاي تبليغاتي هستند كه براي معرفي برندها مورد استفاده قرار مي‌گيرند.

از مهمترين و بهترين ويژگي اين تابلو‌ها كه مورد استقبال زيادي قرار گرفته است دوام و مقاومت آن‌ها در برابر رطوبت، گرما، سرما، باران، ضربه و پوسيدگي است كه به دليل مقاومت بالاي آلومينيوم و نحوه ساخت آن‌ها مي‌باشد‌.

منبع: لايت باكس خانه طراحان سام

بازدید : 1881
11 زمان : 1399:2

برش ليزر فرآيندي است كه در آن از يك اشعه بسيار قدرتمند براي برش متريالهاي مختلف (مقوا، پلكسي گلاس، و ...) با سرعت، دقت و قدرت زياد استفاده ميشود كه رايانه، پارامترهاي لازم براي اين برش را كنترل مي‌كند. برش ليزري مشابه با حكاكي ليزري است با اين تفاوت كه برش ليزري متريال را برش مي دهد اما حكاكي ليزري روي ماده را حك مي كند.

برش ليزري يك فرآيند جداسازي حرارتي است كه در طول آن، پرتو ليزر از روي هندسه از پيش تعيين شده عبور داده شده و برش توسط پرتو ليزر انجام مي شود و به اين صورت است كه بخش اضافي ماده‌ي مورد نظر سوخته، آب و يا بخار مي‌شود و يك فن با فشار زياد گاز توليد شده را به اطراف پراكنده مي كند تا در نهايت يك محصول با كيفيت خيلي عالي توليد شود.

بازدید : 1885
11 زمان : 1399:2

به منظور اعلام و آگاهي دادن به افراد از انواع تابلو‌ها، پارچه‌ها و پرچم‌ها كه بر روي آن‌ها نماد، شعار يا نوشته‌اي حك شده است استفاده مي‌كنند و به آن بنر مي‌گويند. بنر‌ها براي تاثير گذاشتن و پيغام رساندن طراحي مي‌شوند، بنابراين بايد يك فكر كاملا برنامه‌ريزي شده و هدفمند در طراحي چاپ بنر وجود داشته باشد.

با آگاهي از اصول طراحي چاپ بنر به راحتي مي‌توانيد پيغام خود را به مخاطبين‌ خود برسانيد. البته ناگفته نماند كه طراحي بنر جزو كار‌هاي گرافيكي است، چرا كه اوج خلاقيت طراح، در طراحي بنر ديده مي‌شود. شما بايد بتوانيد هدف خود را در خلاصه‌ترين فرم در ابعاد مختلف به صورت خلق يك اثر هنري و در عين حال تاثير‌گذار، به مردم برسانيد.

اما قصد داريم در ادامه نكات مهم به هنگام طراحي چاپ بنر را به شما بازگو كنيم تا بهترين طراحي را داشته باشيد.

بازدید : 1804
11 زمان : 1399:2

كارت ويزيت كارتي است از جنس‌ گلاسه، كتان يا PVC كه سلايق، گرايشات، نظرات و ديدگاه‌هاي كاري يك شخص يا يك سازمان را نشان مي‌دهد.

كارت ويزيت معمولا حاوي اطلاعاتي از جمله نام شخص، سمت، نام شركت و اطلاعات تماس مي‌باشد.

با داشتن يك كارت ويزيت مي‌توان اطلاعات تماس خود را مانند شماره تلفن، فكس، ايميل، آدرس وبسايت، آدرس شبكه‌هاي اجتماعي و ... را به ديگران (مردم عادي و مشتريان خاص خود) ارائه داد و ماندگاري كسب و كار خود را در ذهن مخاطبان بيشتر كرد; همچنين با شركت‌هاي مختلف ارتباط برقرار نموده و محصولات و خدمات خود را به صورت غير مستقيم تبليغ كنيم.

چاپ كارت ويزيت غالبا روي گلاسه، كتان آلمان، كتان اندونزي، كاغذ سوزني، كاغذ صدفي وكاغذ كارتي صورت مي‌گيرد.

در خانه طراحان سام طرح هايي از چاپ كارت ويزيت خاص به صورت خلاقانه مانند چاپ كارت ويزيت شيشه‌اي، چاپ كارت ويزيت شفاف، چاپ كارت ويزيت پلكسي، چاپ كارت ويزيت مربعي و ... با استفاده از مواد مختلف مانند پلكسي، چوب، پلاستيك، فلز، پارچه با چاپ و برش كارت ويزيت توسط دستگاه‌هاي برش ليزري صورت مي‌گيرد.

اگر يك لايه محافظ به نام لمينت يا سلفون بر روي كارت ويزيت كشيده شود، كيفيت، زيبايي، جلا و ظرافت اثر چاپي بالا رفته و كارت ويزيت در برابر خط و خش، نور، گرما و رطوبت مقاوم مي‌شود و بدين ترتيب عمر كارت ويزيت افزايش مي‌يابد همچنين استفاده از لمينت موجب شق و رق شدن كارت ويزيت مي‌گردد.

كارت ويزيت با لايه سلفوني در مقايسه با كارت ويزيت لمينتي نرم تر بوده و به راحتي تا مي‌شود.

بازدید : 1777
11 زمان : 1399:2

طراحي كارت ويزيت

براي طراحي كارت ويزيت چه نكاتي را بايد در نظر گرفت؟

طراحي كارت ويزيت همانند هر كار ديگري امروزه رايج شده است. اما خطاهاي رايج ممكن است شما را ناكام بگذارد. فرض كنيد شما يك مشتري هستيد، يا يك طراح هستيد و مي‌خواهيد يك كارت ويزيت را تا مرحله چاپ به پيش ببريد. اگر 7 نكته زير را نمي‌دانيد، لطفا كارت ويزيت طراحي نكنيد. و هرگز براي چاپ به چاپخانه مراجعه نكنيد!

با در نظر گرفتن 7 نكته زير در طراحي كارت ويزيت، برند خودتان را در ذهن مخاطبان خود حك كنيد:

بازدید : 1762
11 زمان : 1399:2

لايت باكس ها نقش مهمي در حوزه تبليغات محيطي و بازاريابي دارند. يكي از بزرگ‎ترين امتيازات تابلو لايت باكس نسبت به رقيبانش، استفاده از منبع نوري است كه از پشت به آن تابيده مي‎شود و در محيط‎هاي تاريك و سايه مانند، جلب توجه خاصي دارد و مي‎تواند بهترين گزينه براي تبليغ خدمات و محصولات شما باشد. تابلو تبليغاتي لايت باكس را مطمئناً تا به حال را در فضاهاي متفاوتي كه نياز دارند خدمات يا محصولات خود را براي مخاطبين در معرض نمايش قرار دهند ديده‎ايد.

اما شايد برايتان سوال باشد كه اين نوع تابلو ها چيست و چگونه توليد مي شود؟ چاپ تابلو‎ لايت باكس آلومينيومي از جنس پارچه بك لايت، فلكس ، فلكس بدون بافت، بك لايت طلقي مي‎باشد همچنين منبع نور كه در پشت تصوير قرار دارد و باعث روشن شدن و وضوح بيشتر آن مي‎شود ،در انواع مختلف ال اي دي SMD لنزي و يا ال اي دي با توجه به نوع پرتاب نور مي باشند.

تعداد صفحات : 2

درباره ما
موضوعات
آمار سایت
  • کل مطالب : 33
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 3
  • بازدید امروز : 102
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 37
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 141
  • بازدید ماه : 1253
  • بازدید سال : 10321
  • بازدید کلی : 2681259
  • <
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    کدهای اختصاصی